×

התחבר

סיפורי ים
סקיפרים מספרים
הרגאטה הראשונה של מרינה לימסול

הרגאטה הראשונה של מרינה לימסול

הרגאטה הראשונה של מרינה לימסול התקיימה בהצלחה ב-10 באוקטובר 2021, והציעה למשתתפים ולכל קהילת השייטים בלימסול יום מלהיב של שיוטים לאורך קו החוף של לימסול.
גם כאן, היה ייצוג ישראלי מכובד על הגל-ים 2 של ישראל פרלוב, עם צוות תחרותי שמשתתף באליפות ישראל לשייט סירות מפרש, והגיע בטיסה כדי לקחת חלק בתחרות ולהפגין את יכולות השיט של הישראלים. הצוות הישראלי הגיע להישג מרשים ודורג במקום השני בקטגורית המועדון.
הרגאטה אורגנה על ידי מועדון היאכטות של מרינה לימסול, שם גם בוצע הזינוק ומוקם קו הסיום. הרגאטה כללה מספר שיוטים מרגשים שבוצעו לאורך מפרץ לימסול. האירוע כלל סירות מפרש תחרותיות ומאובזרות במיטב הציוד לתחרויות לצד סירות קרוזרים שאוהבים את הזויות החדות ולקחו חלק בשיוט. הסירות חולקו למספר קטגוריות כך שכל סירה שהשתתפה, נמצאה בקטגוריה המיועדת לה.

“ההתרגשות ההיי והטעם הטוב עדין אופפים אותי” סיפר ליאור קחן, אשר השתתף בתחרות. זה התחיל משיחה שקיבלת מאבי זלמנוביץ “קיבלנו הזמנה מישראל פרלוב להשתתף ברגאטה הראשונה של מרינה לימסול, מעניין אותך?”. צ’יק צ’ק החלה התארגנות… אישורים מהמשפחה, מהעבודה. הופ הגיע יום חמישי 7/10 שעה 23:30 ואבי, עמוס, גל, אדר ואנוכי בפאפוס בדרך לסירה של פרלוב. בוקר שישי, היכרות עם גל ים 2 הנהדרת. סירה מפוארת, גדולה, נוחה, מתוחזקת. לומדים אותה ויוצאים לים לאימון ראשון ממנו חזרנו עם הרבה תובנות. תחקיר, הפקת לקחים והתארגנות לארוחת קלפטיקו מדהימה! פרלוב ריגשת עם מסעדה אוטנטית עם אוירה ואוכל אמיתי ובעיקר הזיתים של עמוס. שבת בבוקר קפה וטוסט בCafe nero ויוצאים לאימון ארוך בו יישמנו את מה שלמדנו ביום הקודם תחת פיקודו הקפדני של קפטן עמוס. יום התחרות הגיע, הפרפרים שלפני הזינוק, בחינה של הסירות האחרות המשתתפות בתחרות… התחרות היתה מצויינת, הארגון, מזג האוויר, אווירה ומבחינתנו למרות כמה תקלות וטעויות שבסה”כ תופעלו ממש לא רע. היתה הרגשה נפלאה לזנק בצמרת ולהפליג ביחד עם סירות ה ORC, שאנחנו נותנים בראש לסירות רבות. חוצים את קו הסיום אחרי פייט ראוי יפה עם שתי סירות (אשר ראו את הירכתיים של גל ים 2) וחוזרים למרינה עייפים, רצוצים אבל עם שמחה גדולה וידיעה שיש פודיום. לא סתם אלא מקום שני…. וואהו גדול ומרגש.
לסיכום, התחברנו, נהנינו, סעדנו, צחקנו, הפלגנו. ארבעה ימים של קסם עם הרבה רסס מלוח והמון טעם של עוד.
לאחר הרגאטה התקיים טקס הענקת פרסים שנערך בכיכר המרינה בלימסול, במהלכו העניק מנהל המרינה, מר טום לורד, את הפרסים, ואמר, “אנו רוצים להודות לכל המשתתפים ולברך את כולכם על שיוט כל כך מוצלח. אנחנו מאוד מרוצים מהרגאטה הראשונה בהובלת מרינה לימסול ומצפים לשיוטים נוספים. היום הזה ללא ספק מסמן רק את ההתחלה”.

הזוכים ב- Regatta Club Yacht Club 2021 של לימסול הם:
קטגורית ORC:
מקום 1: סבטלנה
מקום 2: Iron FX
מקום 3: אוניקה

קטגורית – Club:
מקום 1: NOI
מקום 2: גלים ב’
מקום 3: יאנוסה
ללא ספק ההצלחה של אירוע זה תתן את הטון לאירועים עתידיים, כאשר מועדון היאכטות של מרינה לימסול מצפה להוביל שוב תחרות בשנה הבאה.

מאמרים שעשויים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *