×

התחבר

סיפורי ים
סקיפרים מספרים
בחירת אופנוע ים מומלץ: 3 המותגים שכדאי לשים אליהם לב

בחירת אופנוע ים מומלץ: 3 המותגים שכדאי לשים אליהם לב

בחירת אופנוע ים אינה עניים של מה בכך, מדובר בכלי רציני מאוד, שעלותו החל מ60 אלף שקלים, ועד 140 אלף שקלים. כלל היצרנים מנסים לעדכן את הדגמים ולהתקין בהם את הטכנולוגיות החדשות ביותר בענף. התייעצנו עם אלמוג קינן מאקשן מוטורס והוא מספר שבין השאר, מותגי אופנועי הים משקיעים במערכות בלימה, במנועים מתוחכמים, בתכנון אווירודינמי, וזו רק רשימה חלקית. אז מאלו מותגים כדאי לקנות, ומה מומלץ בשוק.

אופנוע ים סידו Sea-Doo

שימו לב שרוב אופנועי הים בארץ יהיו מאחד משלושת המותגים הללו: אופנוע ים סידו Sea-Doo, אופנוע ים ימאהה ואופנוע ים קוואסקי. אופנוע ים סידו, הוא חלק מהקונצרן BRP, ונמצאים בפסגת המכירות בעולם כבר בערך שש שנים ברציפות.
הניסיון שלהם רב, כחמישים שנה מייצרים אופנועים, ובכך יש להם עדיפות רבה על מותגים אחרים. יש להם מנוע Rotax מאוד עוצמתי, שמיוחד בכך שיש לו מערכת קירור שאטומה בפני מי הים. המנוע הזה, שעשוי מחומרים חדשים וקלי משקל, יכול לספק ביצוע מעולה, ומאפשר חיסכון רב בדלק ובכלל בהוצאות טיפול שונות.

איזה עוד פרטים חשובים?

יש לציין גם את משקלם הקל של האופנועים, פרט חשוב בתחום זה, בו יש צורך לגרור ולהעמיס את האופנועים על עגלה כדי להסיעם מחוף לחוף. לאופנוע ים סידו, יש עיצוב אגרונומי מתקדם, שמלבד מראהו הוויזואלי היפה, מעניק גם בטחות ונוחות, חשוב מאוד לאופנוע ים.

אופנוע ים ימאהה

מותג אופנוע ים ימאהה, נמצא גם הוא בחזית מותגי אופנועי הים, והוא מוצע ב -11 דגמים. כאשר טווח המכירים עומד על 55 אלף עד 110,000 ₪ לדגם אחד. הדגמים של ימאהה מאופיינים בכך שהם אמינים, חזקים ומרשימים. תוכלו לבחור את אופנוע הים האמין והאיכותי, יחד עם אופנוע ים שנותן חווית רכיבה של מקצוענים בתחום. לכם נותר רק לבחור את הדגם המתאים לכם.

אופנוע ים קוואסאקי

מותג אופנוע ים קוואסקי, אף הוא, כמו השניים האחרים, בחזית מותגי אופנועי הים, והוא מוצע ב – 5 דגמים. כאשר טווח המכירים עומד על 75 אלף עד 120,000 ₪ לדגם אחד. אופנוע ים קוואסקי מגיע במבחר דגמים, וישנם כאלה בעלי מערכות שמע מטורפות, עם מנוע חזק במיוחד, ועם מערכת שסתום מצערת אלקטרונית שמאפשרת לתעל את הכוח למקום בו הרוכב רוצה אותו.
למשל, אופנוע היום Ultra 310LX הוא אחד הדגמים שתרגישו איתם ממש כמו בתחרויות. אמנם מבחר הדגמים קטן מטעם המותג, בארץ לפחות, אך לכם יש את היכולת לבחור לעצמכם את הדגם המתאים ביותר לכם.
לסיכום, בחירת אופנוע ים היא עניין ששווה להשקיע בו זמן רב למידע נוסף ובחינה של כל הדגמים, אנו ממליצים להיכנס לאתר אקשן מוטורס. חשבו בדיוק מה הצרכים שלכם, העריכו את מידת החוזק של המנוע שאתם צריכים, ולצד זה פרמטרים נוספים כמו איכות המנוע, אמינות, וגם מראה ויזואלי. לאחר שתבחרו בדיוק את רשימת הפרמטרים שלכם, כמובן לפי תיעדוף, בדקו את שלושת המותגים הללו, לבטח תמצאו שם דגם המתאים לכם.

מאמרים שעשויים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *