×

התחבר

סיפורי ים
סקיפרים מספרים
מתכננים חופשה בצפון? כך השכרת יאכטה תשדרג לכם את החופשה

מתכננים חופשה בצפון? כך השכרת יאכטה תשדרג לכם את החופשה

אם אתם מתכננים חופשה ברמת הגולן, בגליל המערבי, באזור סובב כנרת וכולי, השכרת יאכטה באגם הכנרת היא הדרך המושלמת לשדרג את החופשה. הנה כל מה שצריך לדעת על חופשה שמרגישה כמו נופש מהסרטים הכי FINE שיש.

אגם הכנרת הוא לא רק אחד האגמים היפים בישראל, אלא גם אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר של אזור הצפון. האגם מוקף ברמת הגולן ומציע למבקרים בו תצפית מדהימה על אזורי והכנרת, כמו גם אטרקציות שונות שייקחו את החופשה שלכם לשלב הבא של חופש אמיתי. ישנן דרכים רבות ושונות להנות בכנרת, כאשר אפשרות אחת היא השכרת יאכטה באגם הכנרת ושייט סביבה תוך הנאה מנוף מדהים של האזור מהיאכטה הפרטית שלכם. לפני המדריך הבא לחופשה המושלמת, לחיפוש צימרים בצפון לחצו כאן כעת.

השכרת יאכטה בכנרת – כי ככה צריך לחיות!

מתכננים חופשה ברמת הגולן? אין ספק, השכרת יאכטה באגם הכנרת תשדרג לכם את החופשה בכמה וכמה מונים. השכרת יאכטה באגם הכנרת היא דרך מצוינת ליהנות מהטבע היפה והשלו של האזור, תוך שתוכלו לשחות, להירגע, לשתות יין ולהביט בנופים המדהימים שיגרמו להחסרת פעימה קלה.
בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או סתם רוצים לראות נוף עוצר נשימה, השכרת יאכטה באגם הכנרת תספק לכם חוויה בלתי נשכחת. האטרקציה הזאת מתאימה לכל סוגי האנשים, לרבות משפחות עם ילדים, זוגות המעוניינים לחוות ירח דבש מהסרטים ועוד.

טיפים להשכרת יאכטה באגם הכנרת

אם אתם מעוניינים לשכור יאכטה באגם הכנרת, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להפיק את המרב מהחוויה שלכם. קודם כל, הזמינו את הטיול שלכם בהתראה של שלושה שבועות לפחות, כי בעונת התיירות (החל מתחילת החופש הגדול ועד ה-1 בספטמבר) הכול מאוד עמוס. כמו כן, נצלו את ההנחות או ההטבות שמציעות החברות הפועלות באגם. למשל, בקיבוץ גינוסר תוכלו למצוא השכרת יאכטות במחירים מוזלים עבור משפחות גדולות וקבוצות תיירים. ולא פחות חשוב, כמובן, אל תשכחו להביא הרבה קרם הגנה וספריי יתושים. הכנרת ידועה ביתושים הרבים החגים סביבה, ככה שזה חשוב מכיוון שהעקיצות יכולות ממש לקלקל את ה-VIBE.

השכרת יאכטה בכנרת: כלל ברזל הנוגע לאלכוהול

חשוב לדעת שישנם כללים מסוימים שעליכם להקפיד עליהם בעת השכרת יאכטה באגם הכנרת. למשל, כל מה שקשור לאלכוהול. אין בעיה עם אלכוהול, הוא מבורך ויין ישמח לבב אנוש. עם זאת, קחו בחשבון שחלק נכבד מהאנשים עשויים לחוש בבחילות, מה שנקרא “מחלת ים”. ולכן, השתדלו לגלות אחריות ולהימנע משתייה מופרזת.
מלבד כלל הברזל הזה, הכלל היחידי הנוסף הוא להנות ולשמור על הניקיון באזור. כשאתם משייטים לכם במימיה של הכנרת, אל תשכחו לאסוף אחריכם את הזבל שלכם, את עטיפות החטיפים ובקבוקי השתייה.

מאמרים שעשויים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *